hiss&diss



svart nagel lack, passar till absolut allting, är eligant oh orginellt. känns så skönt att kunna måla naglarna svarta oh täcka alla skavanker som kan uppstå på naglarna ;)

mtv, bara älskar kanalen, kan inte leva utan den, de ända som är jobbigt är alla reklam, men annars så är de min drog, har alltid mtv i bakgrunden när jag sitter vid datan

min nya mobil, har fått en ny mobil för nån vecka sen, för de första är den rosa då de är ett stort plus, före andra så laddar inte batteriet ut på några timmar som min förra mobil vilket är jävligt skönt :)





springa till bussen, så jävla drygt när man ser bussen närma sig busshållplatsen osså måste man springa som en idiot, inte bara att man skämmer ut sig för alla på bussen, utan men blir helt lök sen när man väl sätter sig ner på bussen.

gå i sömnen, jag går i sömnen rätt så ofta, de är kul på ett sätt, men de känns så himla läskigt dagen efter när man vaknar oh inser att ens dröm faktikst var verklighet (a)

glömma saker,   när man helt glömmer bort vare va man skulle säga eller göra, oh när man kommer på de lika snabbt som man glömmer bort de, de kan fan driva en till vansinne ;oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0