mitt projekt till bilden

hejhej!    jag ska göra ett rätt så stort projekt till bilden som ska vara klart om tre veckor,  först så ska vi göra en obseravtions teckning (??    vet bara va de heter på engelska)    osså ska jag dela upp den i tre delar, en som jag ritar bara med blyerts i, en med färg, oh en del där jag ska rita efter en annans konstnärs teknik. sen har jag en till sak som jag ska göra som jag tyckte lät jätte kul. jag ska "forska" om en konstnär, eller rättare sagt kolla upp en konstnär oh beskriva lite vilka tekniker dom använder bland annat, låter jätte tåkigt, men de kommer bli kul, de lovar jag!     oh jag ahr bestämt mig för att "forska" om Kseniya Simonova, för hennes teknik är jätt så unik oh udda ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0